Pages Of My Blog

20 februari 2015

Enchanted Tag

Today's post will be a quickie. Just a few minutes before Jeroen is picking me up ;) 
But I couldn't resist showing you another creation just before the weekend. This is a tag that was published in the Dutch magazine Paper Memories some time ago. I used Bo Bunny's gorgeous "Enchanted Garden" collection.

Vanavond nog even een snelle blogpost, voordat Jeroen me komt ophalen ;)
Ik kon het niet laten om het weekend nog met een nieuwe creatie te beginnen. Deze tag is een tijdje geleden gepubliceerd in Paper Memories. Ik gebruikte Bo Bunny's mooie "Enchanted Garden" collectie.


Bo Bunny Supply List:
Patterned papers: Enchanted Garden
Chipboard: Enchanted Garden Layered Chipboard
Noteworthy: Enchanted Garden


I wish you all a wonderful weekend! 
Thank you for stopping by on my blog!

Een heel fijn weekend!
En bedankt voor je bezoekje aan mijn blog!

9 opmerkingen:

  1. Heel mooi gemaakt! En wat een prachtige kleurencombinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig! Echt een lentegevoel krijg ik van deze tag! Veel plezier vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah gorgeous tag! Love that paper range!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gemaakt, prachtige kleurencombinatie.
    Fijn weekend, groetjes Stieneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So gorgeous! LOVING the colors and layers!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful tag, Romy! The colors and papers are so pretty.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is so beautiful Romy. Love the colours and the papers and you make the prettiest bows... Love it.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi!! Alle spulletjes weer zo gaaf gecombineerd tot een prachtig geheel.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi weer Romy! Ik heb toevallig net een minialbum afgemaakt met hetzelfde papier van Bo Bunny ;-) Fijn weekend nog,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!