Pages Of My Blog

23 februari 2015

Vintage & Masculine Cards for Bo Bunny

It seems like I have been creating quite a lot of cards lately. But in fact I have been mainly busy creating lay-outs this weekend. I just can't show you any of them just yet, so I hope you don't mind me sharing two more cards in my blogpost for today ;)
Have you seen Bo Bunny's latest releases yet? Among their beautiful collections are also a few collections that are perfect for vintage and masculine projects. Two of them are the wonderful "Carnival" and "Safari" collections. Today I will show you two cards that I made with these collections.

Het lijkt wel alsof ik alleen nog maar kaarten maak de laatste tijd. Maar eigenlijk is niets minder waar: dit weekend ben ik bijvoorbeeld vooral druk geweest met het maken van lay-outs. Ik kan die lay-outs alleen nog niet laten zien, dus hopelijk vinden jullie het niet erg dat ook de blogpost van vandaag weer in het teken staat van twee kaartjes ;)
Heb je de nieuwe lijnen van Bo Bunny al gezien? Onder deze mooie nieuwe collecties zijn ook een aantal papierlijnen die zich buitengewoon goed lenen voor vintage en stoere creaties. Twee daarvan zijn de mooie "Carnival" en "Safari" lijn. Deze twee kaarten heb ik met deze lijnen gemaakt. 



Bo Bunny Supply List:
Patterned Papers: Cotton Candy, State Fair, Fun House/ Carnival
Noteworthy: Carnival
Buttons: Carnival
Chipboard: Carnival Layered Chipboard, Carnival Chipboard
Dot Jewels: Mocha 

This is a card I made for my father with the gorgeous "Carnival" collection. He celebrated his 49th birthday this weekend. 

Deze kaart maakte ik met de mooie "Carnival" lijn voor mijn vader, die dit weekend zijn 49e verjaardag vierde.


My second card features the amazing "Safari" collection. This card was actually made for a little (but tough) girl instead of a boy. But I made it for my cousin Naomi, who loves wild animals and going to the zoo. 

Mijn tweede kaart laat de prachtige "Safari" lijn zien. Deze kaart is eigenlijk niet bedoeld voor een stoere jongen, maar voor een kleine stoere  meid: mijn jarige nichtje Naomi. Zij is namelijk helemaal dol op wilde dieren. 


Bo Bunny Supply List:
Patterned Papers: Habitat, Jungle, Zoo/ Safari
6x6 Paper Pad: Safari
Noteworthy: Safari
Chipboard: Safari Layered Chipboard
Dot Jewels: Mocha 


I hope you enjoyed my blogpost. Thank you so much for stopping by!
Have a wonderful week!

Ik hoop dat jullie mijn blogpost een beetje leuk vonden. Dankjewel voor je bezoekje!
Alvast een fijne week! 

6 opmerkingen:

  1. Fabulous cards.. love the hot air balloon on the first one and love all the animals on the second one.. have a great week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhhhhhhhh these are gorgeous!! LOVING the colors and the layers!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Romy, helemáál niet erg hoor om twee van die mooie stoere kaarten te mogen bewonderen. Leuk om te zien wat je allemaal uit een papierlijn kunt halen. Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je vader.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je kaarten al net zo mooi als je LO's dus kom maar op, hoor. Deze twee zijn lekker stoer! Leuk dat je speciaal maken kon voor twee jarigen die er vast erg blij mee waren!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Yeah ik zie eindelijk weer een leuke papierlijn voor dierentuinfoto's! Jij hebt er in ieder geval weer prachtige kaarten van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!