Pages Of My Blog

28 juni 2018

Not 1, not 2, but 3 projects for Creative Embellishments!

Hi!
I'm sorry for being MIA for a while. Life has been quite busy lately. But I have wonderful news to share: I have a NEW JOB! I will start working at my "good old" University in August and I simply can't wait. In the meantime I also managed to make a few new projects. Today I will show you two tags and a card I made for the Creative Embellishments blog with their wonderful chipboard pieces.

Hoi!
Oeps, ik ben een tijdje vrij afwezig geweest op mijn blog. Ik heb een nogal drukke tijd achter de rug, maar wel mét een leuk nieuwtje als resultaat: ik heb een nieuwe baan! Vanaf midden augustus ga ik werken als beleidsmedewerker op mijn "oude" universiteit en ik kan nu al niet wachten. Tussen de bedrijven door heb ik ook een aantal projecten kunnen maken. Vandaag laat ik je dan ook graag 2 tags en een kaart zien die ik voor Creative Embellishments heb gemaakt met hun mooie chipboardfiguren. 


On this tag, I used several chipboard pieces from Creative Embellishments: a Doodle Frame Circle, two gears and a Washi Tape Cluster. You can view my blogpost on the Creative Embellishments blog here

Op deze tag heb ik verschillende chipboardfiguren gebruikt van Creative Embellishments: een cirkelvormig kader, twee tandwielen en het figuur onderaan. Je kunt mijn artikel op de blog van Creative Embellishments hier lezen.

 

Second, I made a blue pink tag for this blogpost on the Creative Embellishments blog. That means my two favourite colours on one tag, so I really enjoyed making this one.

Als tweede maakte ik een blauw/roze tag voor dit artikel op de blog van Creative Embellishments. Dat zijn mijn twee favoriete kleuren, dus ik heb deze tag dan ook met veel plezier gemaakt.


The dragonflies and the dandelions are all from Creative Embellishments. I only subtly inked them with brown ink to make them stand out more. 

Zowel de libelles als de paardenbloemen zijn van Creative Embellishments. Ik heb de chipboardfiguren alleen subtiel aangezet met bruine inkt om ze meer te laten opvallen.



Last, but (hopefully) not least I also made a grungy and masculine card as an example for the current Creative Embellishments challenge. Creative Embellishments offers many different kinds of steampunk chipboard pieces and it was a great pleasure to arrange several of them on this card.

Als laatste heb ik ook nog een meer mannelijke en stoere tag te laten zien, die ik maakte als voorbeeld voor de wedstrijd bij Creative Embellishments. Dit mooie merk biedt namelijk veel verschillende chipboardfiguren in de steampunkstijl. Het was een feestje om er daarvan een aantal te combineren op deze kaart.


I hope you enjoyed my blogpost!
Thanks a lot for stopping by and have a wonderful day!

Ik hoop dat je mijn blogartikel met plezier hebt gelezen.
Dankjewel voor je bezoekje en een fijne dag vandaag!

6 opmerkingen:

  1. CONGRATS on the job!!! And love love love your projects!! LOVING the colors, the layers and you always ROCK the CE!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Romy, congrats on your new job, I hope it is everything you want it to be! And these three tags are all so beautiful.. great colors, love the layers and embellishing...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Congratulations and best wishes on your new job, Romy! Your projects are fabulous! Love what you do with the chipboard!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nogmaals van harte, Romy! Veel succes en plezier met je nieuwe baan! Je creaties zijn weer stuk voor stuk echt heel erg mooi!! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je nieuwe baan!! Leuk!!
    En je tags & kaart zijn weer prachtig!!! ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!