Pages Of My Blog

22 februari 2009

3 hoeraatjes voor Naomi

Op 19 februari werd mijn nichtje Naomi alweer 3 jaar oud. Ik weet nog zo goed dat ik haar voor het eerst zag. Net geboren. In haar papa's armen. En dan zie je nu een driejarig vrolijk kind. Wat gaat de tijd toch snel... Ze wilt tegenwoordig ook niet meer stilzitten voor het fototoestel, dus dan maar een actiefoto van Naomi aan het 'bowlen' :) Ik heb voor het eerst een half lootje gemaakt van 15 bij 30 centimeter. Grappig om eens te proberen! Deze heb ik haar gisteren cadeau gedaan. Ik ben mezelf vooral te buiten gegaan met edge distresser en colorbox copper. De letterstickers zijn trouwens van de Zeeman en kosten maar 99 cent! De bloemen heb ik uitgeknipt uit Prima. Marketing papier. De blaadjes hiervan heb ik zelf een beetje omgevouwen. De 3 is een thicker. En de knoopjes komen uit de Bag-O-Buttons zakjes.

9 opmerkingen:

  1. Ja meis, de tijd gaat erg snel, dus genieten van elkaar, mijn kleinzoon is ook alweer 5 jaar, zie hem nog in mijn armen, na zijn geboorte.
    Maar je hebt er een schattig lootje van gemaakt meis.

    groetjes Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, wat gaat de tijd toch snel hè! Maar wat een leuke lo heb je gemaakt met haar babyfoto!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog gefeliciteerd. En ja, kleine kinderen worden groot! Je lootje is schitterend.
    Groetjes,
    Selma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi zeg! Tja de tijd gaat onzettend snel. Haha daar ben ik deze week ook weer achtergekomen.
    Maarre een prachtig cadeau waardoor ze weer even terug kunnen blikken op 3 jaar geleden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat Naomi!!! En wat een schitterende lay-out, Romy. Dit vind ik een mooi formaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He nog gefeliciteerd!!! Ja de tijd gaat zeker snel!
    Je lo is gaaf!!! Vind het ook een leuk formaat maar wel een stuk moeilijker.... Wil het ook weer eens proberen!
    Fijen week!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. woww Romy,wat heb je dat weer schitterend gemaakt meis.
    complimenten hoor.

    liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog van harte gefeliciteerd,
    gaat snel hé, hihi (voel me elke keer een oma als ik dat zeg)

    Layout is erg leuk,
    ik heb vaak te weinig ruimte op halfjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk idee, zo'n half lootje. Daar had ik nog nooit aan gedacht eerlijk gezegd. Erg mooi geworden hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!