Pages Of My Blog

18 juli 2009

De eerste Scrapstuff In A Kit en nog meer nieuws!

Er zijn een aantal nieuwe dingen binnengekomen in de webwinkel. Volgende week verwacht ik nog meer. Tevens is de eerste 'Scrapstuff In A Kit' een feit. Maar om het even spannend te houden, bewaar ik die tot het einde van dit berichtje, hihi.

Ten eerste verkopen wij nu ook metal spacers. Door Odetta ben ik met deze spacers in aanraking gekomen, en ik kan je vertellen: ze geven zo'n mooi effect. Je kunt er een mini brad doorheen steken, en het geheel met een bloem op een layout bevestigen. De spacer geeft een heel luxe effect.

Tevens zijn er enkele aanvullingen op de collectie Half Pearls van Basic Grey. Wij hebben de volgende kleuren nieuw: Wine/ Champagne, Rose/ Blush en Platinum/ Pearl. Deze pareltjes zullen zeker niet misstaan op je scrapproject!

En zijn ze niet gaaf?! Deze Maya Road Antique Keys van chipboard. Je kunt ze bijvoorbeeld aan een lintje ophangen aan je layout. Ze zullen zeker weten heel stoer staan op je scrap!

En dan eindelijk...de 'Scrapstuff in a kit'. Ik heb verschillende leuke spulletjes verzameld en hiermee enkele leuke kits ontworpen, met onder andere prachtig dessinpapier van Little Yellow Bycicle Zinnia en bijpassende cardstock en strass steentjes, Melissa Frances Rub-Ons, Prima. Flowers en een schattig nijlpaard stempeltje. Ik heb deze kits expres geen card kits genoemd, omdat je ze niet alleen voor kaarten kunt gebruiken: ze zijn ook supergeschikt voor bijvoorbeeld layouts. Uiteraard kun je zelf nog van alles en nog wat toevoegen aan deze setjes om zo een kaartje/layout o.i.d. te maken dat helemaal jouw smaak is. Deze kit heb ik 'Into the pool' genoemd vanwege zijn prachtige zomerse kleurtjes. En wellicht, als er veel vraag naar is, komt er over een tijdje een tweede kit uit:) Ik zal er een aantal voorbeeldjes mee maken, en hoop die van de week op mijn blog te plaatsen. De layout in het blogberichtje hieronder, is ook met deze prachtig papierlijn gemaakt! Je vindt deze kit trouwens hier.

2 opmerkingen:

  1. OOO ziet er heel leuk uit.En de sleutels vind ik helemaal geweldig.
    gr,Lean.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie scrapkit! Ziet er zeer goed uit. Maar ja, ik heb al zo veel spullen!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!