Pages Of My Blog

23 februari 2012

Live Today

February is the birthday month in my family. Last weekend Naomi turned 6, today my dad turned 46 and next Saturday my grandpa turns 79. That means that I have to make some birthday cards as well;) This is the card I made for my dad:

Februari is de maand van de verjaardagen in onze familie. Naomi werd vorig weekend zes, mijn vader is vandaag 46 geworden en mijn opa wordt overmorgen 79. Ik ben dan ook druk geweest met het maken van een voorraadje verjaardagskaarten;) Dit is de kaart die ik voor mijn vader heb gemaakt:

I also received this award from Naomi. I feel so honoured, thank you so much! I'd love to give it through to 15 other bloggers, but unfortunately my bed is calling for me;) So I decided to pass it on to everyone who reads this post:)

Ook ontving ik deze award van Naomi. Ik ben er superblij mee, heel erg bedankt! Ik zou de award graag doorgeven aan vijftien andere bloggers, maar mijn bed schreeuwt dat het tijd is om te slapen;) Dus wil ik de award graag doorgeven aan iedereen die dit leest. Jullie verdienen hem allemaal:)

Have a wonderful Thursday/Friday - wherever you are;)

Fijne vrijdag!

13 opmerkingen:

  1. Beautiful card, Romy! February is birthday month in our family, too!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. beautiful month for birthdays. LOVELY card. Have a great weekend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. It's a beautiful card Romy. He'll love it. Both our boys were born in February!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooi kaartje Romy, en bedankt voor de award! Alvast een fijn weekend voor jou!

    Groetjes Amy :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ow wow weer zo'n geweldig kaartje... ik heb het papier ook nog liggen nog niks mee gedaan... het is zooo mooi papier... hmmm thanks voor de inspiratie!!

    Enne gefeliciteerd met alle jarige in jullie fam.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig mooi kaartje Romy! En nog gefeliciteerd met je vader!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart! daar is je vader vast hartstikke blij mee!!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig gemaakt! Je layout uit je vorige post vind ik ook prachtig.

    Gefeliciteerd met je familie.

    Fijn Weekend
    Chimene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I love it, Romy!! I'm sure your dad will, too! Wonderful colors.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi Romy, what a lovely card, i love the tape measure strips.. and your blog is always full of beautiful creations, so enjoy your blog award!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met alle jarige!!!Wat een leuke kaart zeg!!!

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Romy, wat een super gaaf kaartje heb je gemaakt.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige mannenkaart Romy! Nog van harte met je vaders verjaardag.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!