Pages Of My Blog

02 oktober 2018

A Pastel Baby Card

Oops! It has been a really long time since my last blogpost. No worries! Everything is fine, but I just had quite a lot of (fun) things going on. One of them is the fact that I recently started a new job, working as a policy officer at the language department of the University where I studied. I'm really enjoying it so far! Anyway, of course I couldn't resist getting at least a little bit creative over the past few months, so I would like to show you a brand new card today. I recently started as a brand rep for the Dutch webshop Post & Papier and I made this card (+ a tutorial) for their blog. You can view the step-by-step tutorial here if you like.

Oeps! Het is alweer "even" geleden dat ik hier voor het laatst iets heb geplaatst. Geen zorgen! Het gaat prima met mij. Er was alleen nogal wat (leuks) gaande in mijn leven. De grootste verandering is dat ik sinds kort een nieuwe baan heb. Ik werk nu als beleidsmedewerker voor een talenplatform aan de universiteit. Ik heb het tot nu toe erg naar mijn zin. Maar natuurlijk kon ik het ondanks mijn werk en andere bezigheden niet laten om weer even creatief bezig te zijn. Vandaag heb ik daarom een nieuw kaartje te laten zien. Sinds kort ben ik 'brand rep' voor de webshop Post & Papier. Voor hun blog maakte ik deze kaart. Een tutorial voor hoe je de kaart zelf kunt maken, vind je op hun blog.


Overigens kun je met de code 'vakervrolijk' 10% korting krijgen op je bestelling bij Post & Papier. Altijd mooi meegenomen! Je vindt in de webshop onder andere leuke washi tape, bullet journals, stationery en stickers. Voor ieder wat wils! :) 

Thank you for stopping by! I hope to be back again with another creation real soon :)
I wish you a great week!

Dankjewel voor je bezoekje! Ik hoop heel snel nog meer nieuwe creaties te laten zien :)
Ik wens je een mooie week toe!

7 opmerkingen:

  1. Congrats on the new job!! LOVING this card!! Soooooooooo adorable!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Glad to see you posting again, Romy! Your card is adorable! Congratulations on your new job!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So glad you are doing well and enjoying your job and keeping busy!! This card is adorable! love the pretty colors!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat het allemaal zo goed gaat, ook in je nieuwe job!
    Je kaart is een plaatje, het zou zo ook aan de muur kunnen in een babykamertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Romy! Congratulations on your new job! <3 And it is so wonderful to see one of your adorable card creations again! Those little framed critters are just the cutest things ever! Love this!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ontdekte net dat je deze blog hebt (ja ik lul gewoon lekker in t Nederlands, gaat me wat beter af) en wat doe je dit onwijs leuk zeg! Echt heel leuk om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super schattig kaartje! en wat leuk dat je rep geworden bent! gefeliciteerd!! Ik ga er gauw even kijken....

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!